niedziela, 18 grudnia 2011

18.12.2011

Tytuł tej strony brzmi "Raporty lotnicze z łódzkiego lotniska", a nie "zdjęcia z lódzkiego lotniska". I dobrze. Dzisiaj bardzo nietypowa relacja bo... bez zdjęć. Pojechałem na wieczornego Ryana z Londynu. Tylko, ze się nie doczekałem. Przyjechałem o 16:57. Kiedy wysiadłem, wiatr był jeszcze mocniejszy niż za dnia. Maksymalnie wiało z prędkością 25 węzłów (ok. 46,3 km/h). Kiedy wyciągnąłem statyw, przypomniało mi się, że po lotnisku z 10.12, nie przyczepiłem "główki" statywu i nie mialem jak aparatu zamontować - po prostu stawiałem go na górze. Na dodatek tak silny wiatr, trząsł mi nim, a więc wszystkie zdjęcia jakie zrobiłem (tylko 9) są całkowicie rozmazane. Pojechałem o 18:32.
Linia: Ryanair
Reg; EI-DHE
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek; Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 17:36 (17:55)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz