wtorek, 3 września 2013

02.09.2013 - LONDYN HEATHROW (LHR/EGLL)

No to zapraszam na relację z największego europejskiego lotniska! Wypad bardzo udany! Kapryśna angielska pogoda tym razem dopisała ;)  Nareszcie mam modele na które polowałem od dawna tj. A340, A380, B747, 757 czy 777. Do szczęścia zabrakło tylko A300/310.

Niestety o godzinie 15 następuje zmiana pasów (tego dnia z 27L na 27R). A żeby przemieścić się między miejscówkami z buta potrzeba 40-50 minut przez co straciłem parę ciekawych maszyn tj. TAM, Gulf Air czy A380 Singapore.

Żeby nie tworzyć nowego wątku, na początek wstawiam jedną ciekawostkę lotniczą zrobioną w "Science Museum". Lockheeda 10A Electra (NC5171N)





























































































































































































































































































5 komentarzy:

  1. Witam jak nie jest to tajemnicą to proszę o radę z jakiego programu korzystasz do obróbki zdjęć.
    Pozdrawiam Łukasz ( Luki99 )

    OdpowiedzUsuń
  2. Photoshopa CS2 ;) Ale jeśli chodzi o obróbkę to mam bardzo niewiele doświadczenia. Wszystkie zdjęcia przechodzą (zwykle) tylko kosmetyczną obróbkę (tj. jasność, kontrast, ostrość i szum)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ok dzięki za informację.
    Pozdrawiam Łukasz ( Luki99 )

    OdpowiedzUsuń
  4. Popraw. Nie ił tylko Lockheed. :)

    P.S. Wiedziałeś, że bedą siadać na 27?

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie, Lockheed ;)

    Jeśli chodzi o kierunek 27 to wiedziałem - tam najczęściej lądują, poza tym wiatr wyraźnie wskazywał na ten kierunek. Jeśli chodzi o zmianę pasa z 27L na 27R - też wiedziałem, ale nie wiedziałem że to tak daleko... ;)

    OdpowiedzUsuń