niedziela, 22 grudnia 2013

22.12.2013

Próba poprawy wczorajszych fotek z progu pasa. Niestety wyszło jeszcze gorzej... Najpierw po przykołowaniu samolotu zapomniałem wyłączyć stabilizację. Potem na progu pasa liczyłem na fotkę oczekującego Ryana w ciemności przed pasem startowym - niestety nie dość, że miał wyłączone oświetlenie ogona to jeszcze stanął dosłownie na kilka sekund prosto do mnie oślepiając reflektorem. W koncu kiedy liczyłem, ze może uda mi się chociaż zdjęcie ze startu - najpierw SOL wjechał w zdjęcie, a potem mocno zawiało i cały statyw się poruszył... Ale nie odpuszczę tych kadrów!

Jedyne z czego jestem dziś zadowolony to ze zdjęcia pasa z lądującym Tecnamem. Jeśli chodzi o bonus w postaci autobusu - udało mi się uchwycić jeden z najnowszych nabytków MPK, które jeżdżą po łódzkich ulicach dopiero od 2 dni.

Linia: Ryanair
Reg: EI-DYX
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 16:17 (16:20)
Wylot: 17:00 (16:45)





Inne




Bonusy 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz