wtorek, 28 stycznia 2014

28.01.2014

Udane zimowe lotnisko. Żałuję, że piloci nie zdecydowali się na odladzanie... Samolot postawili świetnie, byłyby bardzo dobre foty odladzania - niestety go nie było. Ciekawi mnie dlaczego, bo padał lekki śnieg, było -9 stopni i wysoka wilgotność.

EI-EKW już mam na zdjęciach z Warszawy z 15.02.2013

Linia: Ryanair
Reg: EI-EKW
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Liverpool (LPL/EGGP), Anglia
Przylot: 11:15 (11:05)
Wylot: 11:58 (11:30)





















Inne
 



Bonusy


 

12 komentarzy:

  1. Igor chciałem spytać jak zlikwidować kompresję na zdjęciu. Gdyż to jest powód z jakiego moje zdjęcia nie wchodzą na lotnictwo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki masz format i rozdzielczość zdjęć w aparacie?

    I przy zapisywaniu fotek z Photoshopa jaką masz ustawioną wartość jakości?

    OdpowiedzUsuń
  3. Format w aparacie mam JPEG normal (jeżeli o to chodzi) a rozdzielczość to chodzi o rozmiar zdjęcia? Jeżeli tak to największy. Przy zapisywaniu mam tylko nazwa pliku i format i wybieram JPEG.

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe, że to przez JPG Normal. Ustaw JPG Fine. W PS ostatnim krokiem przy zapisywaniu jest okienko z suwakiem z wartością jakości z którą ma być zapisane zdjęcie - w skali od 1 do 12. Ja mam 12. Przynajmniej ja mam takie okienko w PS2.0. Nigdy nie korzystałem z innej wersji fotoszopa.

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie w Photoshopie cs6 nie ma takiego suwaka. A mogę wiedzieć skąd wziąłeś Photoshopa CS2?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mam pojęcia :D Ale to bardzo stara wersja, jedna z pierwszych.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam Photoshopa CS6 z youtuba z linka :D. Przez przypadek znalazłem, ale chociaż coś do obróbki tych zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślisz, że dobry jest PS CS6 ?

      Usuń
  8. Myślę że jest ok, ale tak jak mówię nigdy nie korzystałem z innego Photoshopa niż dwójka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znalazłem coś takiego gdzie mogę wpisać właśnie liczbę od 1-12 i reguluję rozmiar pliku od mały po duży :) . Dzięki za pomoc i do zobaczenia na górce. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to jest właśnie to. Ustaw na stałe na 12.


    Nie ma za co i również do zobaczenia.

    OdpowiedzUsuń