wtorek, 28 lipca 2015

27.07.2015

Nie planowałem być na lotnisku, ale z Londynu leciał znowu Ryanair w autobusowym malowaniu, jednak tym razem reg którego nie miałem. Pojechałem więc i okazało się, ze Ryan wysłał w idealnym momencie tą latającą zajezdnię - kiedy przyszedłem (a raczej dobiegłem) low passa robiły... dwie A10tki, które chwilę wcześniej zrobiły pięknego kosiaka nad centrum miasta. Niestety nie zdążyłem dobiec na sam próg, do tego pogoda w tym momencie była kiepska, a ja nie zdążyłem zmienić ustawień. Jednak jakaś dokumentacja jest ;) To chyba najbardziej charakterystyczny dźwięk samolotu jaki kiedykolwiek słyszałem.

Linia: Ryanair
Reg: EI-EMI
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 15:10 (15:10)
Wylot: 15:55 (15:35)










Linia: Adria Airways
Reg: S5-AAZ
Model: Bombardier CRJ-701
Kierunek przylotu: Amsterdam (AMS/EHAM), Holandia
Kierunek wylotu:  Monachium (MUC/EDDM), Niemcy
Przylot: 15:18 (15:20)
Wylot: 16:08 (15:50)








Inne





 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz