czwartek, 22 września 2016

16.09.2016 - 18.09.2016 - Ostrawa [OSR/LKMT]

Pierwszy raz wybrałem się na kilkudniowy wypad czysto spotterski. Odwiedziłem Ostrawę, gdzie odbywały się coroczne Dni NATO. I przyznam, że pomimo pogody nie tylko były to na pewno moje najlepsze pokazy to i udało się zrobić wiele zdjęć, o jakich do tego czasu tylko marzyłem, a także zobaczyć kilka naprawdę ciekawych maszyn, takich jak amerykańskie B1 czy B52. Ze względu na kompletnie zawaloną kartę, a także inny charakter każdego z trzech dni wyjazd rozdzielę na 3 osobne wpisy. Niestety ze względu na to, że dopiero zacząłem działać ze zdjęciami z Berlina, a także studia zbliżają się wielkimi krokami to zdjęcia z pierwszego dnia (treningów z piątku) mogą się pojawić z przynajmniej kilkutygodniowym spóźnieniem, a całość zostanie zamknięta dopiero za parę miesięcy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz