środa, 26 października 2016

23.10.2016

Tego dnia byłem na niedalekiej od lotniska ulicy Nowe Sady - miałem aparat przy sobie, a dodatkowo niespodziewanie chyba po raz drugi od ponad 3 tygodni zrobiło się bezchmurnie. Pomyślałem o zachodzie, który zapowiadał się nieźle, a chciałem to wykorzystać na lotnisku - jednak start Ryana był jakieś 10 minut za wcześnie, żeby można było myśleć o zdjęciach z zachodzem słońca. Dlatego zmieniłem plany i zamiast zachodu mam wylot w bardzo fajnym słońcu z kolorowym tłem :) Znów od dłuższego czasu nic ciekawego do nas nie przyleciało, ale.. póki co ;)

Linia: Ryanair
Reg: EI-EFT
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 16:04 (16:20)
Wylot: 16:53 (16:45)









Inne 



 

2 komentarze:

  1. będzie jakieś nowe regularne połączenie(a) ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O połączeniach nic nie wiem niestety, ale chyba ciągle stagnacja...

    Co do ostatniego zdania - niestety zdaje się, że info nieaktualne. W nocy w niedzielę spodziewany był grecki gość, jednak według najnowszego info został odwołany

    OdpowiedzUsuń