sobota, 10 września 2011

10.09.2011

No to dzisiaj już sporo zdjęć. Nieźle się zdziwiłem, kiedy po przyjechaniu na lotnisko, pod siatką zobaczyłem... rządowego Mi-8T. Po dokładnym obfotografowaniu go, poszedłem na górkę. Po kilkunastu minutach przyleciał pierwszy po kilku miesięcznej przerwie El Al, 4X-EKA.Kiedy zatrzymał się już na płycie, poszedłem pod terminal go sfotografować. Muszę przyznać, że robienie zdjęć El Ala to niezbyt łatwa rzecz. A wszystko przez tych ich izraelskich pracowników, wszędzie porozstawianych, którym płaci się za krzyczenie "Noł pikczer" lub "Noł fotos". Parę razy byłem na El Alu i mam swoje sposoby na to jak zostać niezauważonym. Tym razem również się udało.

W razie niejasności: lot wykonywal Israir, jednak wyleasingował El Ala do wykonania samego rejsu.

Linia:
Polish Air Force
Reg: 660
Model: Mil Mi-8T










































































I dla ciekawych, zdjęcie wnętrza 660:
http://jetphotos.net/viewphoto.php?id=7123519

Linia wykonująca lot: El Al
Operator: Israir
Kierunek: Tel Aviv
Reg: 4X-EKA
Model: Boeing 737-858
Przylot: 12:34 (12:40)
Wylot: ok. 14:00 (14:05)






















































































































Awionetki




























































Samoloty i samoloty, to teraz co innego :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz