wtorek, 13 września 2011

13.09.2011

Długo się wahałem. Ale w końcu zdecydowałem, ze pojadę na tego Wizzaira i Midwesta. Najzwyklejszy Wizzair, ale jednak... dziś odbył się pierwszy lot na lotnisko Luton, koło Londynu. Pierwszą maszyną, która wykonała lot na tej trasie był HA-LPZ, zbazowany w Pradze. Trzeba przyznać, że nieźle gnał. Praktycznie przez całą drogę leciał ok. 1035 km/h. Myślę, ze ponad 90% obłożenia na pierwszym locie to niezły wynik. Midwest przyleciał chwilę po 20, a więc długo po zachodzie słońca. A ja znowu nie miałem statywu, więc zdjęcia przeciętne i zaszumione. Ale mam nadzieję, że miło się będzie oglądało. Ponieważ nie mogę wybrać najlepszego zdjęcia Wizzaira na tle tych smug słonecznych, wstawiam wszystkie które mam :D Jak już wybiorę ze dwa najlepsze, pozostałe usunę.
Ciekawe kto "zwycięży" na trasie do Londynu - Ryanair na lotnisko Stansted czy Wizzair na lotnisko Luton. Po dokładnym przejrzeniu systemu rezerwacyjnego u obydwu przewoźników, zaobserwowałem bardzo wyraźną bitwę cenową. Jaki będzie wynik tej walki, zobaczymy za kilka tygodni.

Linia: Wizzair
Kierunek: Londyn Luton (LTN), Anglia
Reg: HA-LPZ
Model: Airbus A320-212
Przylot: 17:58 (18:15)
Wylot: 18:49 (18:45)

































































































































































































Linia: Midwest
Kierunek: Sharm El Sheikh (SSH), Egipt
Reg: SU-MWD
Model: Boeing 737-86N
Przylot: 19:02 (19:00)
Wylot: 19:45 (20:00)















































Ratownik 16

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz