sobota, 1 października 2011

01.10.2011

A jednak. Miało mnie długo nie być na lotnisku, ale jakoś mi się zachciało jechać na Wizza z Luton :) Ledwo zdążyłem, zaliczyłem bieg od autobusu pod pas. Jednak Wizzair postanowił "potańczyć" nad Brzezinami, więc czekałem pod siatką na niego chyba jeszcze z 10 minut. Niestety zdjęcie z lądowania, zaszumione, ponieważ słońce było już bardzo nisko. Kolejne "niestety" to to, że nie udało mi się zrobić zdjęcia Wizza na tle zachodu słońca, ponieważ straż pożarna wepchnęła się w kadr... A tak poza tym było nawet fajnie - kto by pomyślał - październik, a o godzinie 19 było 20 stopni.. :)

Linia: Wizzair
Kierunek: Londyn Luton (LTN), Anglia
Reg: HA-LWA
Model: Airbus A320-212
Przylot: 18:04 (18:15)
Wylot: nie czekałem, ale z tego co wiem ok. 18:55 (18:45)



































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz