sobota, 22 października 2011

22.10.2011

Po 22 dniach nieobecności na lotnisku, wstawiam trochę zdjęć Ryana z Londynu. Pojechałem na niego, po to, żeby sprawdzić nową miejscówkę - słupek :)

Słupek (a właściwie dwa. Ja byłem na tym dalszym oddalonym ok. 50 metrów od pierwszego) znajduje się mniej więcej przed połową pasa. Znajduje się na niedużej górce, a on sam ma ok. 2 metry wysokości więc żeby na niego wejść trzeba się trochę namęczyć :) Ale myślałem, ze będzie znacznie trudniej wejść. Za pierwszym razem, położyłem kurtkę na ziemi tak dla testu czy uda mi sie wejść. Udało sie. Zeskoczyłem, założyłem kurtkę, a pokrowiec położyłem na słupku. Wspiąłem się znowu i już na nim stanąłem, ale wtedy z kolei straciłem nogą pokrowiec. Dopiero za trzecim razem się udało.

Ale miejsce, szczególnie jeśli chodzi o starty ciekawe. Co prawda zdjęcie nie zwala z krzesła, ale to były moje pierwsze kadry z tego miejsca. Następnym razem będzie lepiej. Lądowanie też wstawię. Byłoby całkiem fajne, gdyby nie to, że czekałem ułamek sekundy za długo i ucięło mi nos...

Następna wizyta jutro na Wizzairze. Zdjęcia będą z tego samego miejsca ;)






























Linia: Ryanair
Reg: EI-DLW
Kierunek: Londyn Stansted (STN)
Model: Boeing 737-8AS
Przylot: 15:01 (15:20)
Wylot: 15:50 (15:45)
















































































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz