niedziela, 4 marca 2012

04.03.2012

Byłoby fajnie.. Pogoda dopisała (zaczęło się rozpogadzać, kiedy wyszedłem z domu), niestety na lotnisku zdałem sobie sprawę, że .. nie wziąłem baterii od aparatu.. Dlatego dzisiejsze zdjęcia to knoty - wszystkie robione z komórki. A na koniec daję zdjęcie marcowej karty z lotniskowego kalendarza - zgodnie ze styczniową obietnicą :)

A dziś przy okazji oto premiera zdjęć z nowej miejscówki o której pisałem tydzień temu - mogłem się poczuć jak przed laty, kiedy to samolot przelatywał tuż nad głową ;)
Linia: Ryanair
Reg:
EI-DCF
Model:
Boeing 737-8AS
Kierunek:
Liverpool (LPL/EGGP), Anglia
Przylot:
09:37 (10:15)
Wylot:
10:30 (10:40)






























Linia:
Ryanair
Reg:
EI-DPZ
Model:
Boeing 737-8AS
Kierunek:
Mediolan Bergamo (BGY/LIME), Włochy
Przylot:
10:04 (10:30)
Wylot:
10:53 (10:55)








































Wspólne



























B

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz