wtorek, 28 lutego 2012

28.02.2012

I tak oto nadeszła ta data - dziś minęły 2 lata od mojej pierwszej wizyty na lotnisku, która była właśnie 28.02.2010. Od tego czasu w moich zbiorach mam kilkaset samolotów, kilkadziesiąt tysięcy zdjęć i kilkaset wizyt lotniskowych.

Dzisiejsza jubileuszowa wizyta niestety nie była za przyjemna.. Zbierałem się na ten dzień już od miesiąca, a pogoda musiała zrobić swoje.. Do godziny 16 ładnie prószył śnieżek. Po 16 temperatura wzrosła powyżej 0 i zaczęła szybko rosnąć. Najpierw czekałem na autobus, który spóźnił się ponad 20 minut... Jak przyjechałem na lotnisko było już 4 stopnie na plusie, a więc na ziemi była straszna paćka. Do tego wiał chłodny wiatr i była mżawka. Uznałem, że lepiej nie przedzierać się na górkę na przylot - już sobie wyobrażałem jakie bagno jest po drodze.. Ostatecznie przez 1,5 godziny robiłem zdjęcia właściwie w tylko jednym miejscu..

A teraz - czas zacząć trzeci rok!
Linia: Wizzair
Reg:
HA-LWL
Model:
Airbus a320-232
Kierunek:
Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia
Przylot:
18:12 (18:30)
Wylot:
19:00 (19:00)






























Linia: Ryanair
Reg:
EI-EKZ
Model:
Boeing 737-8AS
Kierunek:
Liverpool (LPL/EGGP), Anglia
Przylot:
18:22 (19:00)
Wylot:
19:20 (19:25)










































































Wspólne













































Inne

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz