sobota, 18 lutego 2012

18.02.2012

Po długiej przerwie, pojechałem na lotnisko, odrobić nieudanego El Al'a z 28.01. I nawet fajnie wyszło ;) Mamy już drugą połowę lutego, a tymczasem pierwszy raz w tym roku mam prawdziwie śnieżne zdjęcia. A szkoda, bo śnieg daje zawsze fajną, lekko niebieską poświatę. Dodatkowo bardzo rozświetla zdjęcia, więc przy robieniu zdjęć z lądowania, czas miałem 2 razy krótszy niż przy pochmurnej pogodzie, bez śniegu na ziemi.
Ale szczerze mówiąc, oprócz wspomnianego "odrabiania" pojechałem na explorowanie południowej strony lotniska. Mimo, że za niecałe 1,5 tygodnia miną równe 2 lata od mojej pierwszej wizyty na lotnisku, byłem tak tylko 2 razy. Jak się okazuje - muszę tam częściej przychodzić ;) Korzenie, bo o nich mowa to chyba jedna z najlepszych miejscówek w Łodzi.. Można robić stamtąd fajne panoramy, ponieważ do pasa blisko, a samolot odrywa się na tej wysokości od ziemi. Z resztą - przejdźmy do zdjęć, gdzie wszystko się wyjaśni :)

Linia: El Al
Reg:
4X-EKH
Model:
Boeing 737-85P
Kierunek:
Tel Aviv, Izrael (TLV/LLBG), Izrael
Przylot:
12:20 (12:40)
Wylot:
13:58 (13:50)


















































































































Inne

























































































Bonusy




























































Konkurs - znajdź El Al'a ;)















Bonus lotniczy -
Wizzair z LTN robiony z balkonu








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz