niedziela, 26 lutego 2012

26.02.2012

I znowu... Myślałem, że będzie odladzanie - i jak zwykle jak ja jestem - nie było.

ALE plusem tej wizyty jest to, że gdyby nie roztopy zapewne jeszcze długo nie znalazł bym nowej miejscówki z której zdjęcia - najprawdopodobniej - w niedzielę 04.03 :) Będą to absolutnie nowe zdjęcia, w żaden sposób nie podobne do tych dotychczasowych.
Warto też powiedzieć, że takie zdjęcia z płyty jakie wstawiałem od początku tej strony (chodzi mi o płytę numer 1, czyli tą z której np. dzisiaj są zdjęcia) niedługo przejdą juz do historii - niedługo, bo za niecałe 2 miesiące. Po otwarciu T3, wszystkie odrzutowce zapewne będą stać na nowej drugiej płycie (zdjęcia z niej m.in są w drugiej części wpisu z 01.11.11 i 02.11.11.
Linia: Ryanair
Reg:
EI-EFN
Model:
Boeing 737-8AS
Kierunek:
Edynburg (EDI/EGPH), Anglia
Przylot:
12:05 (12:15)
Wylot:
12:46 (12:40)





























































































































































































































Inne





























Bonusy




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz