wtorek, 24 lipca 2012

24.07.2012

Poranny wypad na lotnisko bardzo udany, jednak nie obyło sie bez kilku problemów i niespodzianek.. BEz wątpienia do najlepszych elementów wyprawy należało to, ze miałem potwornie obładowane kieszenie.. bilety, baterie, słuchawki, skaner, telefon, klucze... Co mnie ciągle dziwi jak wychodziłem z domu, White był dopiero nad Węgrami. Przyjeżdżam na lotnisko, idę sobie spacerkiem wzdłuż płotu, jest fajnie a w skanerze nagle słyszę że są na prostej.. No to sprint przez ok.600 metrów po błotach, górkach i piachach z rana. Zdążyłem dosłownie w ostatnich 5-10 sekundach..  Przez jeszcze przynajmniej 5 minut siedziałem na tej górce i jeszcze tchu nie moglem złapać.. Wybrałem się do T3 żeby sprawdzić co leci z Dortmundu i tu największa niespodzianka dzisiejszego dnia.. - HA-LWL! Po raz pierwszy (ewentualnie drugi) HA-LWL leci do Łodzi z Dortmundu. HA-LWL praktycznie na stałe jest zbazowany w Pradze i notorycznie praktycznie na każdym locie latał z Londynu do Łodzi.. Ale Dortmund? Zdziwienie spore - spodziewałbym sie każdej innej maszyny ale nie HA-LWL.. Szkoda tylko, że wylądował na 07. Ja nie wiem.. Wszyscy lądują na pasie 25, tylko ci z Wizza w kółko na 07 - już drugi raz  z rzędu mi taki numer wykręcili.

Ostatnią już, ale bardzo milą niespodzianką było to, iż White wystartował z 07 co nieczęsto się zdarza.. Po starcie wróciłem znowu pod terminal i stałem sobie przy zagięciu siatki obok płyty - wielką zaletą tego miejsca jest to, że zaledwie kilkanaście metrów od siatki są silniki :D Wiec jak samolot je odpali to radość gwarantowana ;) 

Linia: White
Rejs dla: Sprint Air
Reg: CS-TQS
Model: Airbus A320-211
Kierunek: Monastir (MIR/DTMB),
Przylot: 08:24 (08:40)
Wylot: 09:51 (09:40)



































Linia: Wizzair
Reg: HA-LWL
Model: Airbus A320-232
Kierunek: Dortmund (DTM/EDLW)
Przylot: 09:37 (09:50)
Wylot: 10:26 (10:20)















 
Inne
 
Bonusy 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz