sobota, 9 lutego 2013

09.02.2013

To mogło być idealne lotnisko. Niestety je skopałem. Nie było źle, ale do najlepszych to to nie należy... Mianowicie ze względu na mgłę w Warszawie, o 9 przekierowano Ryanaira lecącego ze Sztokholmu do Warszawy (po opadnięciu mgły, wrócił do Warszawy). Ryanair to ryanair, nie zależy mi jakoś na nim. Jednak tego dnia o 5:30 miał przylecieć Bingo Airways z Warszawy - pierwszy charter do Marsa El Alam. Jednak nie wiem dlaczego przyleciał z Katowic i to po godzinie 10... Dziś pospałem dłużej więc kiedy wstałem przed 10, naturalnie było już za późno żeby zdążyć na przylot. Kiedy wychodziłem z domu, strzeliłem mu pare fot z balkonu - miałem nadzieję że może zdążę przynajmniej na start. Niestety... Wysiadam z autobusu, a tu głośny, charakterystyczny hałas którego tak nie chciałem słyszeć... Zobaczyłem tylko pędzący ogon i to by było na tyle... Był to SP-ACK czyli w malowaniu Chupa Chups. Szkoda, bo przecież lot jest o 6:30, a wieczorem o 19:30 - a więc kiedy jest ciemno (chyba, że charter dotrwa do kwietnia), więc była dzisiaj okazja do zrobienie zdjęć Bingo za dnia. Ale cóż, może za tydzień też się spóźni ;) Cieszę się za to, że z Luton przyleciał "białonos".

Warto wspomnieć o tym, iż ze względu na mgłę, wiele samolotów było w holdingu do Warszawy - nie było by nic w tym dziwnego, gdyby nie to, że te wiatr przywiał ich smugi nad Łódź  - był to dość ciekawy widok, ponieważ z północy w kierunku Łodzi zaczęły się przesuwać chmury w kształcie cyfry 0, które niewiadomo kiedy się rozmyły ;)

Linia: Bingo Airways
Reg: SP-ACK
Model: Airbus A320-232
Kierunek przylotu: Katowice (KTW/EPKT), Polska
Kierunek wylotu: Marsa El Alam (RMF/HEMA), Egipt
Międzylądowanie: Lublin (LUZ/EPLB), Polska
Przylot: 10:13 (05:30)
Wylot: 10:52 (06:30)



Linia: Wizzair
Reg: HA-LPN
Model: Airbus A320-232
Kierunek: Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia
Przylot: 11:15 (11:30)
Wylot: 12:03 (12:00)





























Inne
 
bonusy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz