wtorek, 26 lutego 2013

23.02.2013

Ferie dobiegają konca, zostały jeszcze 2 lotniska i wrócimy do trybu 1/2 razy tydzień. Niestety możliwe, że to przedostatnie zimowe krajobrazy - w ten dzień zaczęła się kolejna odwilż. Czy ostatnia? Zobaczymy. Ze zdjęć nie jestem zbytnio zadowolony, bo dopiero w domu zauważyłem, że miałem balans bieli na chmury. Duży plus za to, że Wizz wylądował na 25 (co mnie zmyliło i skutkowało sprintem na górkę bo do samego końca zapewniał, że wyląduje na 07), a potem wystartował z 07. Wybrałem się po raz pierwszy od dawna na korzenie - czy dobrze - raczej tak, ale nie jestem pewien... Niestety w muzeum przy Lublinku zostało już tylko 5 samolotów... Dwa z nich na dzisiejszych zdjęciach.

Linia: Wizzair
Reg: HA-LWD
Model: Airbus A320-232
Kierunek: Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia
Przylot: 11:31 (11:30)
Wylot: 12:17 (12:00)
























Inne





Bonusy



2 komentarze:

  1. A gdzie trafiła reszta samolotów z muzeum?

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowana większość maszyn trafiła do Dęblina na naprawy. Nie wiem co się stało z kilkoma, które zniknęły w ciągu ostatniego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń