poniedziałek, 5 sierpnia 2013

04.08.2013

Rowerowy wypad po przerwie. Wybrałem się na Entera. O dziwo przyleciał SP-ENA, którym to leciałem 19 godzin wcześniej ;) Niestety nie wiem co za cymbał wymyślił, że Enter z międzylądowania w Bydgoszczy do Łodzi będzie leciał godzinę i 15 minut... Start z BZG ma o 11:40, a przylot do LCJ 12:55... Notorycznie przylatuje wcześniej, tak było i wczoraj. Miałem na przylot jechać na korzenie a ledwo zdążyłem na przylot... Wbiegłem na górkę, kiedy już był bardzo blisko, szybko ustawiłem aparat i zdjęcia kiepskie bo zapomniałem włączyć stabilizację...

Linia: Enter Air
Reg: SP-ENA
Model: Boeing 737-4Q5
Kierunek: Palma De Mallorca (PMI/LEPA), Hiszpania
Międzylądowanie:  Bydgoszcz (BZG/EPBY), Polska
Przylot: 11:42 (12:55)
Wylot: 14:21 (14:20)











Inne









Bonusy



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz