sobota, 19 października 2013

Bonusowy wpis - kolorowa Łódź

Nie jest to wyjątkowo wpis lotniczy. Ze względu na to, że teraz zostaną już same Ryanairy i SAS chcę urozmaicić nieco stronę ;) Jednak zdjęcia bardzo mi się spodobały dlatego myślę, że warto tu się nimi podzielić - chcę pokazać, że do Łodzi opłaca się przylatywać bo jest to masto w którym odbywają się nawet ciekawe kulturalne imprezy. W dniach 11-13.10 (ja byłem 12.10) w centrum miasta odbył się Light Move Festival - czyli impreza świateł tworzona na podstawie podobnych festiwali odbywających się w wielkich światowych miastach. Poza animacjami na pl. Wolności, atrakcją był również odbywający się co 30 minut pokaz laserów nad stawem. Niestety z niego żadne zdjęcia mi nie wyszły ponieważ laserów nie widać.   Zapraszam do obejrzenia kilkunastu nietypowych zdjęć ;)



















1 komentarz:

  1. super zdjęcia! żaluje że sie na to nie wybrałam ale niestety przeziebienie zatrzymalo mnie w domu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń