sobota, 19 kwietnia 2014

19.04.2014

Przedświątecznie wybrałem się w sobotę rano na kolejnego bizjeta do kolekcji ;) Tym razem za dnia. Wypad bardzo udany. Pogoda była fantastyczna, do tego mam jego każdy możliwy kadr - przez wiatr ze wschodu lądował na 07, wiec poszedłem na kołowanie pod terminale i zdjęcia wyszły lepiej niż mi się zdawało - zrobiłem całe kołowanie. Potem poszedłem pod cargo, złapać go od tyłu, zrobiłem kilka zdjęć i zająłem się na chwilę komórką - wtedy okazało się, że jeden z Ryanów ma nowe specjalne malowanie (jest na co polować ;) ). Podniosłem głowę, a tam - zonk - bizjet stoi bokiem. I odpala silniki. Myślałem, że się zbiera do przedwczesnego startu ("tylko" 6 godzin wcześniej). Zaczął kołować i kiedy zniknął mi z oczu, biegiem 50 metrów dalej zrobić jego start. A tam... nie ma go. To biegiem z powrotem - okazało się, że muszą go obrócić o 180 stopni, właśnie przez wiatr - tak jak stał wcześniej, wiało by mu w tył silników przez co mógłby mieć problemy z odpalaniem.

Wesołych świąt! ;)

Linia: Travel Service
Reg: OK-UGJ
Model: Cessna 680 Citation Sovereign
Kierunek przylotu: Tallinn (TLL/EETN), Estonia
Kierunek wylotu:  Kraków (KRK/EPKK), Polska
Przylot: 11:51
Wylot:  17:50














Inne


Bonusy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz