środa, 30 kwietnia 2014

27.04.2014

Koniec tygodnia, znalazłem czas na obrobienie niedzielnych fotek. Tego dnia wybrałem się na lotnisko na Ryana - oczekiwałem wyjątkowo nie słońca - a sporej ulewy, burzy, gradu, a jak nie to czarnych chmur w tle, rozświetlonych słońcem. A wszystko dlatego, że dzień wcześniej lało całą dobę, a mi się zachciało zrobić zdjęcia "suszenia pasa" przy lądowaniu/starcie. Niestety na pomysł wpadłem za późno. Ale następnym razem takiej okazji nie przepuszczę ;)

Wstawiam też kilka komunikacyjnych bonusów - po lotnisku poszedłem się przejść pofocić wiosnę i kilka zrobiłem również takich kadrów - m.in zepsutego Volvo, który jakoś dziwnie osiadł na podwoziu i musiał być eskortowany przez podróbę legendy autobusów - Ikarusa ;)

A jako bonus lotniczy dorzucam AWACSa przelatującego nad Łodzią ;)
Linia: Ryanair
Reg: EI-EVR
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Oslo Rygge (RYG/ENRY), Norwegia
Przylot: 15:41 (16:00)
Wylot: 16:48 (16:25)











Inne
 
Bonusy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz