środa, 31 grudnia 2014

30.12.2014

Tego rana pogoda była idealna, choć po godzinie stania na zimnie miało się lekko dosyć. Niskie, zimowe, żółtawe słońce, prawie bezchmurne niebo i do tego -9 stopni więc powietrze było niesamowicie przejrzyste.  Niestety zaspałem i już miałem nie jechać, ale okazało się że Ryan ciągnie ledwo 600 km/h więc spóźni się kilkanaście minut. Szczęśliwie (dla mnie) Adria też była opóźniona o ponad godzinę przez warunki pogodowe na lotnisku w Monachium, a leciał S5-AAU, którego akurat nie miałem. Prędkość również nie powalała. Na przylot Ryana zabrakło z 5-10 minut, na Adrię bez problemu zdążyłem. I tu ciekawostka - płyn do odladzania z Monachium zabarwił cały samolot z koloru białego na... lekko żołty ;)

To ostatnia Adria na lotnisku w 2014 roku. 

Linia: Ryanair
Reg: EI-EFL
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: East Midlands (EMA/EGNX), Anglia
Przylot: 10:47 (10:25)
Wylot: 11:37 (10:50)







Linia: Adria Airways
Reg: S5-AAU
Model: Bombardier CRJ-900LR
Kierunek: Monachium (MUC/EDDM), Niemcy
Przylot: 11:14 (10:05)
Wylot: 12:02 (10:35)











Inne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz