piątek, 25 grudnia 2015

24.12.2015

Jak tradycja to tradycja... ;) W tym roku w programie były 2 Ryany i Adria na płycie. Niestety oba RYRy usiadły na 07, a przy okazji okazało się że miesięczna naprawa obiektywu prawie nic nie dała... Po świętach leci reklamacja. Plus był taki, że przyleciało do nas nowe "specjalne" malowanie Ryana... ;) Było to małe zdjęcie jednej z pasażerek. W wakacje Ryanair organizował konkurs z którego wyłoniono 30 pasażerów, których zdjęcia znajdą się na 30 samolotach przewoźnika. Zaczęto je przyklejać chyba całkiem niedawno bo nie znalazłem jeszcze żadnych zdjęć w internecie z tym ani żadnym innym pasażerem.

Wesołych świąt :)

Linia: Adria Airways
Reg: S5-AAU
Model: Bombardier CRJ-900LR
 






Linia: Ryanair
Reg: EI-EBO
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 13:14 (13:20)
Wylot: 13:53 (13:45)





Linia: Ryanair
Reg: EI-DHE
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Dublin (DUB/EIDW), Irlandia
Przylot: 13:46 (13:25)
Wylot: 14:27 (13:50)




Inne 

10 komentarzy:

  1. Czy z końcem roku masz dla nas jakieś dobre wieści ?
    Nowe kierunki, przewoźnicy, może jakieś połączenie krajowe albo choć nowy prezes ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nic nowego nie wiem... :/ W najbliższym czasie może być ciężko o dobre wiadomości..

      Usuń
    2. Myślę, że można już też powiedzieć o jakim przewoźniku mówiłem z miesiąc temu przy mojej "Wielkiej improwizacji" przy okazji zawieszenia lotów przez CSA. Otóż był to Wizzair, który miał latać na Luton. Już gotowy projekt uwaliła pewna osoba z UMŁ. Dodatkowo od lata miał być zbazowany drugi samolot Adrii, niestety również nie tak dawno temu pomysł legł w gruzach

      Usuń
    3. Szkoda :(
      Kiedyś już mieliśmy Wizza na Luton, prawda?
      W ogóle od czasu, kiedy odkryłam Twojego bloga (czyli mniej więcej w połowie tego roku ) postanowiłam sobie, że kiedyś przejdę przez całość, zdjęcie po zdjęciu, ale zawsze brakowało na to czasu. Teraz przy okazji świąt i krótkiego urlopu realizuję to postanowienie, wczoraj poszłam spać o 4 :) dziś kontynuuję, do niektórych zdjęć wracam...
      Mam swoje przemyślenia, choć może są mało miarodajne, bo jeszcze całości nie przejrzałam, ale mam wrażenie, że kiedyś - wbrew pozorom więcej się działo, więcej kierunków, linii - Wizz, Sas, Olt Ex (wiadomo padło, więc ciężko mieć pretensje, że nie lata) ale były i połączenia krajowe i Mediolan, Dortmund, Bristol, Liverpool, chyba też Brema, pewnie coś pominęłam. Chodzi mi o to, że coś się działo, teraz jest taki marazm, Ryan przędzie z STN, DUB i EMA. Oslo wypadło na zimę, a wróci na lato? CSA ucieka... niewiadomą jest co dalej ? No i Adria, dla nich duży szacun za zaufanie :) Jakie jest Twoje zdanie w tym temacie ?
      I w ogóle, wielkie, naprawdę WIELKIE gratulacje za tego bloga, widać tu kawał dobrej roboty, pasji, włożonego serca, no i najważniejsze świetne zdjęcia!!

      Usuń
    4. Przede wszystkim dziękuję bardzo za miłe słowa, tylko dają napęd dla robienia tego dalej :) Przyznaję, że gratuluję chęci przejrzenia wszystkiego bo jest tego naprawdę sporo, a był taki czas że nie znałem umiaru w dodawaniu fot i połowa jest taka sama. choć przed 2013 rokiem raczej nie ma czego oglądać ;)
      Co do kierunków - faktycznie Wizzair latał przez pewien czas na Luton (o ile mnie pamięć nie myli od października 2011 do końca maja 2013). Teraz miał latać znów niestety projekt legł w gruzach na kilka dni przed konferencją prasową, wiec myślę że po takiej akcji prędko Wizza nie zobaczymy... W czasie jego obecności latał jeszcze do Dortmundu i przez bardzo krótki okres do Sztokholmu.

      Jeśli chodzi o Ryana - faktycznie przez te kilka lat (tylko mojej obecności na lotnisku) przewinęło się już parę połączeń. Do tego co napisałaś można jeszcze dodać Edynburg i Oslo Torp,a przed 2010 rokiem na pewno latał jeszcze do Shannon i Sztokholmu. Co do Oslo (Rygge) szanse na jego powrót od lata są niestety małe.

      CSA - teoretycznie jeszcze nie uciekło, póki co to tylko zawiesiło loty, ale kto wie jak może być. Tak jak mówiłem CSA jest linią dość nieprzewidywalną. W każdym razie faktycznie rozmawiają i z lotniskiem w Rzeszowie i w Łodzi jak mogłaby wyglądać ich siatka z tych lotnisk od marca.

      I na zakończenie niestety muszę przyznać, że kiedyś działo się zdecydowanie więcej i w ruchu czarterowym i regularnym i jeszcze biznesowym. Ostatnim takim rokiem był 2012, kiedy obsłużono ponad 400 tysięcy pasażerów i był to najwyższy wynik w historii do dzisiaj.

      Usuń
    5. no i niezapomniany wrzesień 2010 i początek listopada 2011 ;) Ciągle nie mogę odżałować, że wtedy nie miałem lustrzanki i kompletnie nie umiałem robić fot...

      Usuń
  2. Przeglądanie tego bloga to sama przyjemność, dla mnie im więcej tym lepiej, więc mnie nadal by nie przeszkadzało gdybyś wstawiał wszystkie foty jak leci, przez przebierania ;)
    Przyznam Ci się, że ja dzień pracy zaczynam od kubka kawy i zerknięcia tutaj;)
    Szkoda tego naszego lotniska, bo potencjał by miało, gdyby ktoś chciał mu pomóc.
    A wiadomo już coś o nowym Prezesie ? bo teraz to taki tonący okręt bez kapitana.. (ale poetycko się zrobiło;D)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poza tym to bardzo fajnie czyta się Twoje wpisy, wszelkie rozkłady, aktualności, sprawdzam u Ciebie.
    Dlatego pisz, pisz, dodawaj zdjęcia, jak najwięcej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczerze mówiąc nie wiem na czym stanęło. 2 tygodnie temu się mówiło raczej o kolejnym konkursie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jest gorzej niż nam się wydaje.

      Usuń