czwartek, 14 stycznia 2016

08.01.2016 [2]

Druga wizyta, jeszcze bardziej nieudana niż ta rano. Z powodu śnieżycy w Warszawie odwiedził nas Wizzair. Ponieważ nie mam nocnych zdjęć Wizza pojechałem z nadzieją na jego postój na pierwszej płycie i odladzanie. Niestety upchnięto go w sam koniec drugiej płyty, tyłem do lampy. W dodatku czekał na pasażerów z Warszawy, którzy mieli lecieć do Luton więc ostatecznie odleciał po godzinie 22. Z dworu nie dało się go zrobić ze względu na zbyt duży wiatr, a z tarasu przeszkadzały odbicia w szybach, a ja nie wziąłem filtra.. Jedyny plus, że jest fota do podsumowania na koniec 2016 roku... ;)

Linia: Ryanair
Reg: EI-EKS
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: East Midlands (EMA/ENGX), Anglia
Przylot: 16:53 (17:25)
Wylot: 18:05 (17:50)



Linia: Wizzair
Reg: HA-LWI
Model: Airbus A320-232
Kierunek przylotu: Sztokholm Skavsta (NYO/ESKN), Szwecja
Kierunek wylotu: Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia
Przylot: 17:00
Wylot: 22:26
 

2 komentarze:

  1. Adria do Monachium się popsuła ? Bo na tablicy "wystartował", a stoi na płycie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, zaraz po starcie zawróciła na lotnisko. Nie wiem co się dokładnie stało jednak awaria nie była raczej poważna - nie był ustawiony awaryjny transponder, a wyleciała do MUC ponownie chwilę po 19tej.

      Usuń