środa, 6 kwietnia 2016

30.03.2016 [1]

Dopiero co był Jak i Bombardier 6000, a tu kolejna ciekawostka ;) Tym razem A310 France Air Force. Nie jest niczym dziwnym, że pogoda zepsuła się godzinę przed przylotem...
Przy okazji udało się też złapać najnowszy samolot Adrii - drugiego Bombardiera CRJ700 nabytego w styczniu, to była jego pierwsza wizyta w Łodzi.

Linia: France Air Force
Reg: F-RADA
Model: Airbus A310-304
Kierunek przylotu: Warszawa (WAW/EPWA), Polska
Przylot: 13:12 (12:45)






 







Linia: Ryanair
Reg: EI-DAD
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 14:45 (15:10)
Wylot: 15:40 (15:35)



Linia: Adria Airways
Reg: S5-AAY
Model: Bombardier CRJ-701
Kierunek przylotu: Amsterdam (AMS/EHAM), Holandia
Kierunek wylotu:  Monachium (MUC/EDDM), Niemcy
Przylot: 14:54 (15:00)
Wylot: 18:50 (18:50)



Inne






3 komentarze:

  1. Nie ukrywam, że czekałam na te relację :) i czekam na II część.
    I widzę, że jest w końcu prezes, możemy mieć chyba nadzieję, że coś drgnie ;) (?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę to trwało, ale powodem jest brak czasu w ostatnich dniach ;) W weekend mam nadzieję, że nadrobię.

      Miejmy nadzieję że coś drgnie teraz bo sytuacja jest niemal dramatyczna,może fakt że to prezes nadany przez miasto pomoże w rozmowach z właścicielem... Choć opinie słyszałem niepowalające.

      Usuń
    2. Właśnie też słyszałam takie sobie opinie, ale miałam nadzieję, że to plotki. Choć może rzeczywiście, skoro to człowiek " miasta" to coś ruszy, oby tylko to nie był kolejny pionek.
      Uciekam do II części :)

      Usuń