czwartek, 3 listopada 2011

01.11.2011

Lepiej późno niż wcale :)
Post z tego dnia, zostanie podzielony na dwie części. Najpierw na poranną wizytę, planowaną od kilku tygodni, druga na nieplanowaną wizytę na warszawskie przekierowania.

Rano po 9 wybrałem się na lotnisko na Entera z Tel Avivu. Na lądowanie zdążyłem w ostatnich sekundach. Wizzair niestety opóźniony. Po lądowaniu Entera SP-ENZ, poszedłem pod terminal, tam, kilkanaście zdjęć, enter startuje i biegiem lecę z powrotem pod pas na Wizza. Po lądowaniu wracam do domu
Linia: Enter Air
Reg: SP-ENZ
Model: Boeing 737-85F
Kierunek: Tel Aviv (TLV, LLBG), Izrael
Przylot: 09:53
Wylot: 10:35































































































































































Linia: Wizzair
Reg: HA-LPJ
Model: Airbus a320-232
Kierunek: Dortmund (DTM, EDLW), Niemcy
Przylot: 10:39 (10:10)
wylot: 11:15 (10:40)



























































Jesienne klimaty c.d.






























POZOSTAŁE


-----------------------------------------------------------
I czas na przekierowanki. Po południu pojechałem na cmentarz w Pabianicach. Około godziny 14:40 zadzwonił do mnie kolega z pytaniem "co teraz lądowało"? Przyznałem, że nie mam bladego pojecia, bo następny "łódzki" lot miał być o 18:30. Wróciłem do samochodu, włączyłem radio i o godzinie 15:00 w RMF leciało: "Gorące wiadomości prosto z warszawskiego Okęcia. Przed szesnastoma minutami lądował tam Boeing 767 bez podwozia". Wszystko zaczęlo się układać w całość...
Pojechałem do babci na obiad. Po obiedzie, wizyta na kolejnym cmentarzu, a w drodze powrotnej, podjechałem na lotnisko. Był EuroLot, Travel service, YES Airways, LOT i potem doleciał Ryanair. Z przkierowań mam tylko LOT i YES, ponieważ Travel i EuroLot stały na drugim końcu płyty, a tuż przed moim przyjazdem zgasili na niej światło ;/ Ryana też nie mam - bateria siadła ;/

Ale dużo więcej przekierowań było 02.11 z którego zdjęcia będą niebawem ;)
Linia: LOT
Reg: SP-LKE
Model: Boeing 737-55D
Kierunek przylotu: Londyn Heathrow (LHR, EGLL), Anglia - w dniu 01.11
Kierunek wylotu: Warszawa (WAW, EPWA), Polska - w dniu 02.11



























































Linia: YES Airways
Reg: SP-IAC
Model: Airbus A320-214
Kierunek przylotu: Sharm El Sheikh (SSH, HESH), Egipt - w dniu 01.11
Kierunek wylotu: Las Palmas (LPA/GCLP), Hiszpania






























Linia: Travel Service
Reg: OK-TVN
Model: Boeing 737-8BK
Kierunek: Sharm El Sheikh (SSH, HESH), Egipt


Linia; EuroLot
Reg: SP-EDF
Model: Aerospatiale ATR42-500
Kierunek przylotu: Katowice (KTW, EPKT), Polska - w dniu 01.11
Kierunek wylotu: Poznań (POZ/EPPO), Polska - w dniu 02.11

Linia: Ryanair
Reg: EI-EGA
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: East Midlands (EMA/EGNX), Anglia
Przylot: 19:41 (19:55)
Wylot; 20:26 (20:20)

POZOSTAŁE

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz