niedziela, 20 listopada 2011

19.11.2011

Miałem być rano na Wizzie i El Al'u na dębie, ale z przyczyn pogodowych po przejechaniu 1,5 kilometra zawróciłem do domu. Za to wieczorem pojechałem na Wizza z Luton i Ryana z Dublina.

A dęba trzeba przełożyć na przyszły tydzień.

Niestety przy robieniu zdjęć z długim czasem naświetlania przy lądowaniu zawsze musi być coś nie tak ;/ Maksymalnie w aparacie mam tylko 8" naświetlania. To mało. Przy Wizzie wcisnąłem samowyzwalacz za wcześnie przez co, zaraz po tym kiedy Wizz mi ""wleciał" w kadr, skończyło sie zdjęcie, a zaczęło robić następne (włączyłem seryjne). Na szczęście zdjęcie jest ostre. Przy Ryanairze z wciśnięciem 2-sekundowego samowyzwalacza trafiłem idealnie. Niestety tutaj z kolei KOMPLETNIE nie złapało ostrości na światełkach pasa... Jeśli ktoś jest ciekawy jak wygląda to zdjęcie, wrzucam je ale tylko jako taką "ciekawostkę"... No nic.. Następnym razem będzie lepiej :D

Na razie wstawiam 3 seryjne zdjęcia z lądowania Wizza. Kiedy je połączę, wrzucę w jednym.

Linia: Wizzair
Reg: HA-LWL
Model: Airbus A320-232
Kierunek: Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia
Przylot: 18:12 (18:30)
Wylot: 19:02 (19:00)






































































































































Linia:
Ryanair
Reg: EI-EGA
Model; Boeing 737-8AS
Kierunek: Dublin (DUB/EIDW), Irlandia
Przylot: 19:21 (19:40)
Wylot: ?????













































SP-NAM (Bell 427)
















Bonusy














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz