niedziela, 9 września 2012

09.09.2012

Wizyta nie była tak zaplanowana... Pierwszym błędem było to, że wbrew pierwszej decyzji poszedłem na późniejszy autobus - a jak sie już wielokrotnie okazało pierwsza myśl jest najlepsza, dziś też się to potwierdziło bo nie zdążyłem na przylot. Już w połowie drogi wiedziałem że nie zdążę, to przynajmniej zobaczę kołowanie z tarasu  jednak nasze MPK nie potrafi jeździć nawet w niedzielę... Gdyby przyjechał zgodnie z rozkładem na kołowanie spokojnie bym zdażył.. Teoretycznie to tylko enter ale pojechałem bo to najnowszy nabytek we flocie - 3-tygodniowy SP-ENI. Tym samym znowu mam już wszystkie samoloty EnterAir na zdjęciach - poluję teraz najbardziej na SP-ENY którego w czeluściach dysku mam lecz nie w Łodzi i SP-ENH który jakoś mnie w tym roku unika ;)

Linia: Enter Air
Reg: SP-ENI
Model: Boeing 737-43Q
Kierunek: Heraklion (HER/LGIR), Grecja
Przylot: 13:40 (13:40)
Wylot:  15:01 (14:25)














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz