sobota, 8 września 2012

02.09.2012 - PRAGA RUZYNE

Wreszcie ogarnąłem wszystkie wyselekcjonowane zdjęcia z mojej wizyty w Pradze - również na lotnisku. Tak jak zapowiadałem będę wrzucał też tu relacje z moich spotterskich wycieczek. Na tamtejszym lotnisku byłem pierwszy raz i odniosłem bardzo dobre wrażenie - ładny terminal, lens holes w płocie (dla niedoświadczonych - legalne dziury w płocie na obiektywy aparatów), sporo miejscówek - polceam szczególnie nową górkę spotterską na skrzyżowaniu pasów, przy drodze kołowania F - odległość ok.30 metrów od drogi kołowania.

Największą chyba atrakcją tego dnia były 2 jumbo jety.

Warto wspomnieć też że lotnisko jest dużo większe od Warszawy, nie wspominając już o Łodzi... Dlatego w tym wpisie padnie rekord ilości zdjęć.. ;) Miłego oglądania!


Na razie zalegam już jeszcze z 3 wpisami z łódzkiego lotniska, dlatego opisy do zdjęć dodam nieco później.

Warto zwrócić uwagę na regi wizza - sądzę że baaardzo dobrze znane wszystkim, którzy spoglądają co jakiś czas na moją galerię ;)

Mam nadzieję, że mimo takiej ilości zdjęć, nie zanudzicie się ;)
PRAGA RUZYNE (PRG/LKPR)











































































































































































































































 










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz