niedziela, 4 listopada 2012

04.11.2012

Po fatalnej sobocie, przyszedł czas na bardzo udane lotnisko w niedzielny poranek. Wybrałem się na SASa. Wydaje mi się, że zdjęcia są już lepsze nieco niż były, pozbyłem się też częściowo nieostrości. Mam przy okazji drugie z trzech dotychczasowych malowań jakie były w Łodzi. Nie mam jeszcze tego najfajniejszego, SASowego - z logiem SASu. Tymczasem te dwa SASy, które są na flyinglodz pochodzą od upadłej linii Cimber Air.

I nie wiem jak Wam, ale mi bardzo się podoba tył tym Bombardierów.. :D Zainspirował mnie on do... no właśnie, czego? Sami zobaczcie! Miłego oglądania!

Linia: Cimber Air (lot dla SAS)
Reg: OY-RJH
Model: Bombardier Candair Regional Jet CRJ-200
Kierunek: Kopenhaga (CPH/EKCH), Dania
Przylot: 11:27 (11:35)
Wylot: 12:16 (12:15)

































Inne
 
Bonusy



SASman (lub CIMBERman jak kto woli) :D
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz