środa, 9 lipca 2014

08.07.2014

Było 31 stopni, zaczęło się chmurzyć, a w dodatku 4You mnie wyrolował ;) Można tak opisać ten wypad. Od "rana" (od pewnego czasu godzina 11:30 to dla mnie wczesny poranek) na stronie lotniska było, że oczekiwany przylot 4You ma być o 13:56. Przed jazdą na lotnisko chciałem jeszcze pojechać na pl. Dąbrowskiego podejść po raz czwarty do egzaminu z prawka dopuszczającego do jazd :D Ewentualnie po lotnisku, gdyby był opóźniony. Wchodzę na radar i szukam tego lotu. Nie ma i nie ma. Przejrzałem wszystkie loty ostatnie tejże linii. CMK rano leciał z WAW do SSH więc myślałem, że będzie on. CME ostatnio leciał z RHO do KTW dzień wcześniej. a YAD również z RHO ale do GDN, też dzień wcześniej. No czyli jest opóźniony, na radarze go nie ma, a na stronie lotniska jest błąd więc spokojnie pojechałem zdawać. Wróciłem do domu i pojechałem na lotnisko. Na Radwańskiej patrzę stronę lotniska i - zonk - "wylądował 13:58" i samolot w istocie stoi na płycie. Okazało się, że mimo że samolot był widoczny na radarze, wyszukiwarka lotów go nie znajdywała...

To malowanie 4You jakoś do mnie nie przemawia - przy pochmurnej pogodzie przez ten brudny żółty na ogonie i niebieskofioletowy na kadłubie balans bieli czasami mocno wariuje.

Linia: 4You Airlines
Reg: UR-YAD
Model: Airbus A320-211
Kierunek: Sharm El Sheikh (SSH/HESH), Egipt
Międzylądowanie: Rzeszów (RZE/EPRZ), Polska
Przylot: 13:58 (14:05)
Wylot: 15:29 (14:50)











Inne



Bonusy
 

4 komentarze:

  1. Nie wydaje mi się, żeby to było docelowe malowanie 4You. Bądź co bądź samoloty są na wypożyczeniu od Yan Air.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teoretycznie to malowanie ma być tylko do końca sezonu. Zobaczymy czy w ogóle dolatają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszą przetrwać. W końcu mają mieć bazę na lotnisku w Radomiu. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc po tym jak linia była organizowana w czerwcu nie wróżę jej za dobrze. Obym się mylił.

    OdpowiedzUsuń