czwartek, 10 lipca 2014

09.07.2014

Tego dnia miałem zrobić Dej Off od lotniska - niestety zdarzają się sytuacje rożne ;) Musiałem poświęcić cały mecz, na szczęście podobno nie był porywający - chodź i tu sobie poradziłem - lotnisko odpaliło na laptopie mecz dla oczekujących na przylot osób - tak obejrzałem połowę pierwszej połowy. Potem laptop został zabrany, ale podczas drugiej połowy fociłem dzisiejszego gościa. A na karne ściągnąłem aplikację na komórkę - jakość kiepska i do tego cięło, ale zawsze coś.

Tego przewoźnika chyba nigdy nie było na lotnisku - jego nazwy nie da się wymówić, a zapisać z pamięci to już tym bardziej ;) Szkoda, że opóźniony prawie 5 godzin - realizował lot zamiast Travel Service.

Kiedy przyjechałem jeszcze był Pegasus Asia (TC-AVP), ale nie zdążyłem mu zrobić zdjęcia.

Linia: Air Mediterranee
Reg: F-GYAP
Model: Airbus A321-111
Kierunek: Chania (CHQ/LGSA), Grecja
Międzylądowanie: Lublin (LUZ/EPLB), Polska
Przylot: 22:57 (18:30)
Wylot: 00:17 (19:20)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz