czwartek, 24 lipca 2014

23.07.2014

Ciężko określić jaka była pogoda... ;) Mimo tego, że nie poszło zupełnie tak jak chciałem to wypad udany - wybrałem się na wieczorne czartery. Liczyłem na słonce, zamiast niego szła na Łódź burza. Smartwings manewrując między burzami w końcu usiadł na 07 - i udało się zrobić jedne z moich najlepszych zdjęć  - akurat świeciło słońce, a w tle była prawie czarna chmura burzowa. W rezultacie Smart wyszedł oświetlony na tle pustki :D Moment po przylocie słońce zaszło, zerwał się wiatr i radosnym krokiem pobiegłem do terminalu - 3 minuty później zaczęło padać, a po chwili przeszło to w sporą ulewę. Potem zostałem już na tarasie - chciałem iść na słupki, uchwycić starty bo przy samoloty przy starcie pięknie podrywały wodę z pasa, ale po pierwsze ciągle lało, a po drugie- było ciemno. I tu ciekawostka: godzinę przed zachodem słońca musiałem ustawić... ISO500, f 4.8 i czas 1/60.

Przez nagle obniżoną temperaturę, deszcz i wiatr nie czekałem już na Pegasusa.

Linia: Smartwings
Reg: SX-BHV
Model: Airbus A320-211
Kierunek: Chania (CHQ/LGSA), Grecja
Międzylądowanie: Lublin (LUZ/EPLB), Polska
Przylot: 18:35 (18:30)
Wylot: 19:32 (19:20)









Linia: Ryanair
Reg: EI-EKG
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Oslo Rygge (RYG/ENRY), Nowegia
Przylot: 19:14 (19:05)
Wylot: 20:04 (19:30)





Linia: 4You Airlines
Reg: UR-YAD
Model: Airbus A320-211
Kierunek: Antalya (AYT/LTAI), Turcja
Przylot: 19:46 (19:10)
Wylot: 21:21 (20:00)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz