sobota, 9 marca 2013

03.03.2013

Lotnisko udane. Miałem iść na górkę ale "cudem" nie poszedłem - miał być Ryan i SAS. wybierałem się oczywiście głownie na SASa który z Kopenhagi startuje o 10:20 - jednak o 11:07 na stronie było dopiero, ze BOARDING - czyli prawie godzinne opóźnienie. Więc nie poszedłem na górkę. Jednak ku mojemu zdziwieniu SAS chwilę później się zgłosił na łódzkiej wieży i wylądował niedługo po Ryanie. I dobrze że nie poszedłem - stanąłem przy barierce - i po raz pierwszy od czasu zamknięcia T2 ustawili samoloty nosem do mnie. A takich kadrów mi brakowało, więc ze zdjęć jestem zadowolony.

Zawsze staram się jakoś wyselekcjonować te zdjęcia, zeby nie było nudno ale zawsze jest ich tyle i w różnych okolicznościach - a to pogoda, a to miejscówka, a to co innego - więc do łatwych zadań to nie należy ;)
Linia: Ryanair
Reg: EI-DPR
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Edynburg (EDI/EGPH), Szkocja
Przylot: 11:21 (11:30)
Wylot: 12:15 (11:55)














Linia: SAS
Reg: EC-JOY
Model: Bombardier Candair Regional Jet CRJ200
Kierunek: Kopenhaga (CPH/EKCH), Dania
Przylot: 11:21 (11:35)
Wylot: 12:03 (12:15)




















Bonusy:

2 komentarze: