sobota, 1 marca 2014

01.03.2014

W piękny marcowy poranek wybrałem się na lotnisko na Ryana. Pogoda idealna - koło 10 stopni, ładne pojedyncze chmurki, i ciepły wiatr. Niestety zaczyna się sezon na falowanie - dzisiaj po raz pierwszy w tym roku na zdjęciach widać termikę.

Jednak po lotnisku wybrałem się też na Al. Politechniki aby ostatni raz złapać Miga 21.
A po tej wizycie - wybrałem się na podłódzką zajezdnię Brus, gdzie kolekcjonowane są historyczne tramwaje/autobusy, a dziś był dzień otwarty. Z niej również wrzucam kilka bonusów - aby nie wstawiać samych Ryanairów ;) Znajduje się tam też jeden z Ikarusów 280 (wycofany w 2008) - które od miesiąca już nie jeżdżą po łódzkich ulicach - niestety nie udało mi się zrobić zdjęcia żadnego, kiedy jeszcze jeździły... Zachciało mi się upolować Ikarusa w listopadzie, kiedy zostało już tylko 5 sztuk i wyjeżdżały jedynie w dni robocze w godzinach szczytu. Jednak krótki dzień i szkoła spowodowały, że nie udało się,a ostatni raz jechałem nim na początku stycznia. Szkoda, według mnie najlepsze autobusy jakie jeździły po Łodzi.

Linia: Ryanair
Reg: EI-DHB
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: East Midlands (EMA/EGNX), Anglia
Przylot: 10:13 (10:25)
Wylot: 10:54 (10:50)











Inne
 


Bonusy




































11 komentarzy:

  1. Wielka szkoda tego MiGa. Zamiast go wyremontować to... ach..

    http://3.bp.blogspot.com/-VLMbMdY5mxs/UxIm97hWHTI/AAAAAAAAb_I/jKOTMkhhg1M/s1600/DSC_2411.jpg
    Po lewej nasz Ikarus 435. Został niecały rok temu kupiony przez KMKM Warszawa. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. No niestety... Szkoda Miga21. Na szczęście niemal pewne jest, że jego miejsce zajmie też inny Mig21, kupiony w Szczecinie - bez cech bojowych.

    Co do Ikarusa - nie miałem o tym pojęcia. Ale właśnie takie znajome kolory miał ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie wiem.
      Wóz zbudowany w 1993 i przez 20 lat jeździł w Poznaniu. Potem kupił go KMKM i od tego czasu stoi sobie u Was w zajezdni. :)

      Usuń
    2. To on nigdy do Was nie dotarł?

      Usuń
  4. A skoro został kupiony przez Warszawę to czemu właściwie u nas stoi? :D

    Dorzuciłem jeszcze 3 zdjęcia (są na samym końcu), w tym właśnie tego Ikarusa 435

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak jesteś ciekawy to taką ciekawostkę znalazłem - 1042 na 41 zdjęciu został wycofany w styczniu tego roku i był najstarszym liniowym tramwajem w Łodzi - ledwie 57 lat ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie mocno zabytkowy tabor, ale dzięki temu ciekawy! :)

      Usuń
    2. To był jedyny tramwaj w takim wieku. Obecnie wszystkie te modele już są wycofane. Chociaż niektóre 805 najmłodsze też nie są ;) Natomiast autobusy są jedne z najnowocześniejszych w Polsce - tabor tramwajowy faktycznie nie należy do najmłodszych, jednak jedne 57 lat, średniej taboru nie czyni :D

      Usuń
  6. Jak chcesz się przejechać zabytkowym taborem to zapraszam na tramwajowe linie podmiejskie 43 i 46 - tabor piszczy, skrzypi i śpiewa ;)

    OdpowiedzUsuń