czwartek, 13 marca 2014

12.03.2014

INNE



3 komentarze:

  1. Zazdroszczę takiej miejscówy na nocne.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że jest blisko, to widać z tej miejscowy tylko płytę PPS1, na której od czasu otwarcia T3 stawiane są tylko bizjety, loty prywatne, wojskowe itp (przed otwarciem terminalu były tu rejsówki). PPS2 (na której stawiane są samoloty pasażerskie) z miejsca ze zdjęć 1,2,4 nie widać. Zdjęcie numer 3 było robione z innego miejsca - stąd co prawda widać PPS2, ale nie zawsze się uchwyci nocne fotki rejsówek - często są zasłonięte schodami/follow me, a czasem też latarnią jeśli staną za blisko (tak jak to było ostatnio w przypadku EI-DCL).

    Warto wspomnieć, że jak pasażerów obsługiwał T2 to można było pójść jeszcze 30 metrów bliżej płyty ;) Tak to wyglądało kiedyś:
    http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6936852&nseq=276

    http://lotnictwo.net.pl/gallery/photo/aircraft-Airport_-_Spotting_location/airline-/reg-EPLL/cn-/foto-58599.html

    http://4.bp.blogspot.com/-C1uuf81Q_Ro/T_SkQYjKvII/AAAAAAAAHmo/2C8fT_ewTnA/s1600/DSCF3756.jpg

    http://2.bp.blogspot.com/-xmtwKRkCThA/T_Slj3ySLDI/AAAAAAAAHoQ/xAID0XAJ-jg/s1600/DSCF3837.jpg

    Wtedy to były czasy... Można było focić obie płyty, z jakiegokolwiek miejsca, można było robić zdjęcia od boku, z przodu i z tyłu. No i przede wszystkim - wszystkie lampy były pozapalane, wszystkie nocne bizjety trzeba robić na 20-25 sek. naświetlania - zapalone są tylko 2 lampy i to z tyłu samolotu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na tych dwóch fotkach z blogspota widać czerwony chodnik, który widoczny jest też tutaj na zdjęciach.

      Usuń