niedziela, 21 września 2014

21.09.2014

Nieplanowany wypad - kiedy się obudziłem okazało się, że przyleciało do nas kilka przekierowań z Wawy, gdzie zalegała gęsta mgła. Już dzień wcześniej sądziłem że tak będzie bo wszystkie prognozy pokazywały mgłę. Wylądowały 3 Entery (ciekawostka - SP-ENW był w Łodzi 13 godzin wcześniej, a odwiedził od tego czasu Kos, Katowicę i Majorkę ;) ) i Travel Service. Głównie zależało mi na travelu, którego z Łodzi nie mam. Niestety po moim przyjeździe przystawili do niego schody, a na start 3 godziny nie chciało mi się czekać. Mimo to wizyta udana - SP-ENZ i SP-ENC ustawili na APP1, a ten drugi stał idealnie - dało się zrobić sporo różnych kadrów.

Linia: Travel Service
Reg: SP-TVZ
Model: Boeing 737-8BK
Kierunek przylotu: Gdańsk (GDN/EPGD), Polska
Kierunek wylotu: Lamezia (SUF/LICA), Włochy
Przylot: 8:30
Wylot: 13:51





Linia: Enter Air
Reg: SP-ENZ
Model: Boeing 737-85F
Kierunek przylotu: Wrocław (WRO/EPWR), Polska
Kierunek wylotu: Warszawa (WAW/EPWA), Polska
Przylot: 08:40
Wylot: 11:21







Linia: Enter Air
Reg: SP-ENC
Model: Boeing 737-4Q8
Kierunek przylotu: Katowice (KTW/EPKT), Polska
Kierunek wylotu: Warszawa (WAW/EPWA), Polska
Przylot: 09:04
Wylot: 12:09











Linia: Enter Air
Reg: SP-ENW
Model: Boeing 737-86J
Kierunek przylotu: Palma de Mallorca (PMI/LEPA), Hiszpania
Kierunek wylotu: Warszawa (WAW/EPWA), Polska
Przylot: 10:26
Wylot: 10:44



 Bonusy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz