niedziela, 8 kwietnia 2012

07.04.2012

Na dzień przed Wielkanocą wiedziałem, że będę na lotnisku, ale nie wiedziałem na czym... Początkowo chciałem na OLT'a z Wrocławia, ale zrezygnowałem bo we wtorek na nim będę. Potem ok.13:30 przyleciał A320 OLT (SP-IAA) na ćwiczenia załóg.. Nie wiedziałem czy nie.. Ciągle myślałem, że zanim dojadę już skończą. Polecieli z powrotem do Warszawy ok.16:20. Cyknąłem jeden dokument z balkonu. Trudno.. Wiec pojechałem na Wizza wieczorem. I generalnie - bardzo dobrze się udało :) Dość fajne zdjęcia. Na przylocie, wyglądało na to, że za kilka minut nieźle lunie (na zdjęciach wyraźnie widać ścianę deszczu). Ostatecznie lekko popadało i "pogradziło". Wszystko poszło bokiem. I przy okazji odkryłem nową miejscówkę do robienia zdjęć maszynek na drugiej płycie (zdjęcie D-EMAC)

Linia: Wizzair
Reg:
HA-LWL
Model:
Airbus A320-232
Kierunek:
Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia
Przylot:
18:24 (18:50)
Wylot:
19:10 (19:20)







































































































































































































































































































OLT Express (SP-IAA)
















Inne










































































Bonusy
























































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz