wtorek, 14 sierpnia 2012

09.08.2012

Miało to trochę inaczej wyglądać, ale zwrot akcji był tak niespodziewany, że mimo wszystko fajnie było. Specjalnie żeby cyknąć ryjek Bingo ustawiłem się tym razem pod płytą. Ponieważ uśmieszek najlepiej widać z dołu na start chciałem pójść prawie na koniec pasa. Jednak z zachodu szła całkiem porządna chmurka więc wstrzymałem się jeszcze trochę z moim spacerkiem. Przed przyjazdem moim wystartował jeszcze Ryanair do Bergamo (EI-DYH), ale na niego się nie śpieszyłem. Po przylocie Bingo awaryjnie lądował D-KNAR. Co to za model nie wiem, bo pierwszy raz widzę taki wynalazek a nigdzie w internecie nie znalazłem jego zdjęć. Z tego co wiem wyciek paliwa. Wróciłem do terminala i nagle potwornie lunęło. Widoczność wynosiła niecały kilometr. Lało i lało chyba z 20 minut. Współczuć tylko pasażerom którzy musieli biec przez tą ulewę do samolotu... Niestety podczas deszczu Bingo zamknął drzwi i chwilę po przejściu ulewy wystartował, więc ze startu "od dołu" nic nie wyszło.. No nic, może kiedy indziej

Linia: Ryanair
Reg: EI-DPR
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Edynburg (EDI/EGGP), Szkocja
Przylot: 13:34 (13:35)
Wylot:14:20 (14:00)














Linia: Bingo Airways
Reg: SP-ABK
Model: Airbus A320-211
Kierunek: Hurghada (HRG/HESH), Egipt
Przylot: 14:28 (14:40)
Wylot:  15:39 (15:20)



















 











Linia: Ryanair
Reg: EI-DCP
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 14:53 (15:10)
Wylot:  15:53 (15:35)
 



















Inne
 

 




 



Bonusy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz