czwartek, 16 sierpnia 2012

15.08.2012

Tym razem bardzo krótka wizyta na lotnisku - zaledwie 35 minut. Zdjęcia są, przyznaję - kiepskie. Powód był taki że na tarasie widokowym szyby czymś były uśmodrane (jakby.. zapiaszczone?). Air Cairo postawili pod samą lampą co już kompletnie utrudniało robienie mu zdjęć. Na dodatek po deszczu który padał cały dzień zrobiła się mgiełka, która rozpraszała to światło więc było jeszcze ciężej niż zwykle. Ale było to dość urokliwe - jak przyjechałem nad polem obok lotniska i and pasem startowym unosiła się cienka warstwa mgły.. Ale jestem zadowolony że pojechałem - przynajmniej nie musiałem patrzeć na grę w 1 połowie tych patałachów w meczu z Estonią..

D-CHIO, który znajduje się w dziale "Inne" odleciał następnego dnia ze Snoop Dogigem na pokładzie. 

10 minut po moim odjeździe wylądował jeszcze EI-ENP z EMA ale nie chciało mi się już czekać.

Linia: Air Cairo
Reg: SU-BPU
Model: Airbus A320-214
Kierunek: Sharm El Sheikh (SSH/HESH), Egipt
Międzylądowanie: Katowice (KTW/EPKT), Polska
Przylot: 20:36 (20:45) 
Wylot: 21:50 (21:30)


 Linia: Ryanair
Reg: EI-DCH
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Oslo Rygge (RYG/ENRY), Norwegia
Przylot: 20:44 (20:05)
Wylot: 21:38 (20:30)
 








Inne 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz