czwartek, 16 sierpnia 2012

16.08.2012 [1]

Dzisiaj dość nietypowe sprawozdanie ponieważ INNYCH będzie więcej niż zwykłych rejsówek. A powodem jest dzisiejszy przylot legend amerykańskiego lotnictwa. Kiedy przyjechałem w połowie drogi zobaczyłem jakieś 3 samolociki lecące w ciasnym trójkącie wykonujące low-passa - kiedy zobaczyłem co to szczęka mi opadła. Szybko wyjąłem aparat i cyknąłem tylko dokumentacyjne zdjęcia z niskiego przelotu. Przyleciały z okazji powrotu z pokazów lotniczych w Moskwie - po prostu wpadły na tankowanie. Dalej leciały do Salzburga. Po low passie zaczęły jeden po drugim lądować w odstępie około 20-30 sekund. Jako pierwszy wylądował HB-RYA (Yakovlev YAK-9UM), drugi OE-EAS (Chance Vought F4U-4 Corsair), a trzeci - moim zdaniem najładniejszy - N6123C (North American B-25J Mitchell). Po kilkunastu minutach przyleciał jeszcze jeden - HB-RDG (General Motors TBM-3R Avenger). Po wylądowaniu rejsówek podjechały na drogę B, a więc były fajnie blisko siatki.


Linia: Ryanair
Reg: EI-DLK
Model: Boeing 737-8AS
Kierunek: Londyn Stansted (STN/EGSS), Anglia
Przylot: 14:56 (15:10)
Wylot: 15:51 (15:35)




 






Linia: AlbaStar
Reg: EC-LNC
Model: Boeing 737-4K5
Kierunek: Sharm El Sheikh (SSH/HESH), Egipt
Przylot: 16:57 (16:50)
Wylot: 18:23 (17:40)















 Inne





















































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz