wtorek, 14 sierpnia 2012

10.08.2012

Poranny wypad na lotnisko ze względu na Freebirda który przylatywał zamiast Travel Service. Przylot miał mieć na 9:00 więc wybrałem się też przy okazji na Air Cairo i "cudem" pojechałem na niego... Obudziłem się o 4 rano i coś mi się nie zgadzało.. Spojrzałem na budzik i nastawiłem go na 6:50, a nie 5:30 jak powinienem nastawić... Mimo że nie zdarza mi się wstawać mimowolnie w środku nocy i zdawać sobie sprawę, że budzik źle nastawiłem. Dzisiaj mnóstwo zdjęć szybowców i sporo bonusów - po prostu między Air Cairo i Freebirdem nie było nic do roboty, a ciągle latały szybowce...  Niestety wielkim minusem było to, że przed Freebirdem nagle zachmurzyło się 3/4 nieba i kieyd był już na prostej niespokojnie spoglądałem na słońce czy przypadkiem nie zajdzie za chmurę w złym momencie. Niestety tak długo się gapiłem w to słońce, że jak przyleciał miałem przed sobą wielką białą plamę i nic nie widziałem czego zdjęcia robiłem przez co obciąłem Freebird'owi nos w locie.. No cóż.. może kiedyś się uda

Linia: Air Cairo
Reg: SU-BPW
Model: Airbus A320-214
Kierunek: Hurghada (HRG/HESH), Egipt
Międzylądowanie: Rzeszó (RZE/EPRZ), Polska
Przylot: 07:12 (07:30)
Wylot: 08:01 (08:15)




















 Linia: Freebird Airlines
Reg: TC-FBR
Model: Airbus A320-232
Kierunek: Antalya (AYT/LTAI), Turcja
Przylot:  08:59 (09:00)
Wylot: 10:02 (10:00)


























Inne
 



















Bonusy:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz