niedziela, 19 sierpnia 2012

18.08.2012

Ostatnie lotnisko przed przerwą. Niestety tym razem nieudane. Pojechałem rowerem żeby przejechać się na koniec pasa strzelić start Wizzaira w zachodzącym słońcu. Na lądowanie tradycyjnie pojechałem na 25. Przyjechałem i okazało się, ze leci na...07.. Najgorsze było to, że w domu miałem dziwne przeczucie że tam właśnie wyląduje.. Zaczynam mieć dość tego Wizza - wszyscy lądują na pasie 25 tylko oni muszą po swojemu..  Pojechałem na ten start i jak się okazało miałem źle wszystko posutawiane bo prawie wszystkie zdjęcia wyszły poruszone. No trudno..
Linia: Wizzair
Reg: HA-LWK
Model: Airbus A320-232
Kierunek: Londyn Luton (LTN/EGGW), Anglia 
Przylot: 18:36 (18:50)
Wylot: 19:27 (19:20)



















Inne
 

Bonusy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz